Asiakkaidemme tarinoita

Asiakastarinat – asiakkaamme kertovat

Asiakkaillamme on erilaisia tarpeita ja sitä kautta toteutamme monenlaisia ratkaisuja. Jokainen ratkaisu on omanlaisensa. Parasta on toteuttaa ratkaisut  ennakoivasti ja turvallisesti. Tehdään kaikki kerralla oikein. Asiakirjojen laadinta ja toimitus kannattaa jättää ammattilaisten tehtäväksi. Kustannukset työstä ovat vain murto-osa omaisuuden arvosta ja oman turvan järjestämisestä sekä riitojen välttämisestä. Hyvän ratkaisun tuottaminen on myös henkisen hyvinvoinnin kannalta tärkeää.   

Asiakkaallamme Erkillä on iso lomakiinteistö, johon kuului kaksi hehtaaria maata. Paikka on hänelle rakas, melkein omin käsin tehty. Perheessä on kolme lasta ja kaikkiaan kahdeksan lastenlasta. Erkillä on huoli miten rakkaan sukutilan käy kun hänestä ja Hanna vaimosta aika jättää. Kukaan lapsista ei ollut osoittanut erityistä kiinnostusta kesäpaikkaa kohtaan, vaikka siellä oli vietetty yhteisiä juhannuksia, rapujuhlia ja jopa muutama joulukin. Tässä tilanteessa Erkki ja Hanna ottivat yhteyttä meihin. Kävimme perheneuvottelun, siihen osallistuivat Erkki, Hanna ja kolme lasta. Ratkaisu oli kiinteistön myyntisuositus.

Meillä oli suvun keskuudessa erimielisyyttä yhteisestä vapaa-ajan paikasta johtuen. Osa käytti paikkaa, osa ei, harvat tekivät siellä korjaustöitä ja jatkuvasti tuli laskuja, emmekä tienneet miten jakaa niitä. Otimme yhteyttä Nofa Juridicaan ja sen suorittamin sovitteluin saimme pitkään vaivanneen asian kaikkien osalta sovittua niin, että kaikki ovat nyt tyytyväisiä.